Job 42 van 121


Report this listing

Solliciteren



IT Support & System Engineer


Functie

In samenwerking met onze klant, een fabrikant gevestigd in Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een IT Support & System Engineer. In deze functie krijg je de verantwoordelijkheid over de optimale werking van alle hard- en softwaresystemen en bied je de nodige ondersteuning naar de gebruikers.

Als IT Support & System Engineer vervul je een sleutelrol. Hieronder een greep uit je takenpakket:

  • Eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers, zowel in persoon als via diverse kanalen.
  • Installeren en onderhouden van besturingssystemen, applicaties en hardware.
  • Beheren van diverse technologieën zoals Windows Servers, Remote Desktop Services en netwerken.
  • Waarborgen van beveiliging door audits, beleidsimplementatie en rechtenbeheer.
  • Ondersteuning bieden bij uitbreiding van IT-infrastructuur en implementatie van nieuwe technologieën.
  • Oplossen van problemen en bieden van begeleiding aan eindgebruikers, zowel in persoon als op afstand.
  • Voorzien van duidelijke handleidingen en trainingen voor eindgebruikers over gebruikte software en hardware.

Jouw profiel

De ideale IT Support & System Engineer is in het bezit van heel wat kwaliteiten:

  • Ervaring met Microsoft-producten en een brede IT-achtergrond .
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels , met een leergierige en vernieuwende instelling.
  • Kennis van Linux wordt gewaardeerd maar is geen vereiste.
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Key accounts opvolgen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Key accounts

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is fabrikant van luxueuze zitmeubels en de grootste in zijn sector in de Benelux.


Bij een uitdagende functie hoort natuurlijk ook een mooi aanbod

  • Aantrekkelijke salarisvoorwaarden , afhankelijk van ervaring en bespreekbaar.
  • Geniet van maaltijdcheques ter waarde van €7 per gewerkte dag.
  • Kilometervergoeding om jouw reizen te compenseren.
  • Je komt terecht in een klein team met een familiale cultuur .
  • Bij een vast contract profiteer je van een groepsverzekering.
  • Een werkweek van 39 uur voor een goede balans tussen werk en privé.

Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je naar Tongeren@unique.be. We kijken uit naar je sollicitatie!

Solliciteren

Unique Tongeren
+32 (0)12 24 22 80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht